FAQ

Czyli odpowiedzi na często zadawane pytania.



Czy można zrobić skrót do swojej strony logowania?

Tak, stronę logowania najszybciej można dodać do Ulubionych w swojej przeglądarce internetowej. Skrót można także zapisać na głównym ekranie lub pulpicie swojego Komputera/Notebooka/Tabletu. Można to zrobić w różny sposób w zależności od systemu operacyjnego. Oto kilka przykładowych linków, pod którymi można znaleźć więcej informacji i instrukcje.

Jak utworzyć skrót do strony w systemie Windows XP/7
Jak utworzyć skrót do strony w systemie Windows 8
Jak utworzyć skrót do strony w systemie Windows Phone
Jak utworzyć skrót do strony w systemie Android
Jak utworzyć skrót do strony w systemie iOS
Jak utworzyć skrót do strony w systemie Linux



Co zrobić jeżeli nie dotarła wiadomość e-mail z aktywacją?

Link aktywacyjny jest automatycznie wysyłany na adres e-mail podany podczas rejestracji. Nasz automat wysyła wiadomość bezpośrednio po zatwierdzeniu formularza rejestracyjnego. Jeżeli nie widzisz wiadomości aktywacyjnej, jest prawdopodobne, że podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail nie jest poprawny lub wiadomość mogła zostać błędnie uznana za Spam przez Twój system pocztowy.
W przypadku braku wiadomości w skrzynce bardzo prosimy o powiadomienie nas w dziale Kontakt z podaniem nazwy firmy i adresu e-mail użytego podczas rejestracji. Dokonamy weryfikacji zgłoszenia i po aktywacji konta prześlemy potwierdzenie z dalszymi instrukcjami. Staramy się reagować możliwie szybko, najczęściej w ciągu 24 godzin.



Czy mogę mieć dwa różne konta dla dwóch różnych firm i korzystać z tych samych danych?

Nasza aplikacja przeznaczona jest dla jednej firmy dla jednej bazy danych i nie ma możliwości współdzielenia informacji pomiędzy dwoma kontami. Są to względy bezpieczeństwa i tajemnica danych danego konta.



Czy mogę zmienić wygląd aplikacji lub skórkę?

Tak, aplikację można dostosować do swoich preferencji. W opcji „Moja firma – Szczegóły” można wczytać swoje logo (będzie widoczne jako logo programu na ekranie użytkownika), można wczytać plik graficzny (będzie widoczny jako nagłówek graficzny papieru firmowego na wydrukach), można także zmienić szablon graficzny skórki. Za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej można zmienić wielkość czcionki na ekranie a także przejść do trybu pełnoekranowego (informacji należy poszukać we właściwościach swojej przeglądarki).



Masz inne pytania?
Masz pytanie? Znasz odpowiedź? A może masz nowe sugestie? – prosimy napisz do nas w dziale Kontakt.
Dziękujemy!